damned if i do ya, damned if i don't

okej. på den senaste tiden har jag haft väärldens sämsta uppdatering. Förut bloggade jag exakt varje dag, nu har jag inte bloggat sen torsdags? men vet ni vem ni ska skylla på? Cassie! hon har nämligen lånat mig One Tree Hill säsong 4 och 5. Men nu är det slut med dålig uppdatering för igår såg jag klart alltihop!

vad gjorde jag annars igår? satt typ inte vid datan alls, gick in ibland och svarade på kommentarer.
och fixade naglarna! Svarta och coola blev dom ;D

haha ja, jag har språkresekatalogen som underlägg. men jag ska ändå inte åka med STS, dom är tråkiga..

Kommentarer
Postat av: Malin

och det svarta nagellacket är mitt ;)

2009-09-26 @ 20:50:59
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Cassie

Haha sry...elr...nej inte direkt sry...men du fattar x3 Hur blev det för dig med paramore? Jag har beställt biljetten nu, fast när man skulle skriva ut blev sidan helt vit så jag får ringa dem på måndag -.-

2009-09-26 @ 23:16:08
URL: http://sweetfrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0