jewellery

när jag gick i femman började jag göra smycken. dom var ganska fula och jag använde typ bara plastpärlor.. till slut började jag köpa mina saker på Panduro och Amusar och till slut lärde jag mig mer och mer. Jag gick på två smyckeskurser på Amusar och vann en smyckestävling på deras hemsida. (700kr presentkort, yeaah)

i åttan gjorde jag nästan aldrig smycken, men nu i somras uppdaterade jag mitt lilla förråd ganska rejält (runt 500kr på Panduro gick det på.. aaouch) och ibland plockar jag fram mina pärlor och jag måste säga att jag tycker det är jätteroligt.
Igår gjorde jag faktiskt dom här örhängena:

mer jag har gjort: (klicka på bilderna så blir dom större)


okej nu vart det ganska många.. men måste ialla fall visa två av mina första örhängen:

haha man ser verkligen hur dåligt gjorda dom är.. tur att man utvecklats lite.. haha!

Kommentarer
Postat av: Lollo

gud vilka fina

2009-10-06 @ 18:25:56
URL: http://linedansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0